Miasto-gazeta.pl
ełcki portal informacyjny

Biedronka wycofuje „przeterminowaną” promocję

Nasza interwencja przerwała niezbyt uczciwe praktyki w ełckim sklepie sieci Biedronka. Wszystko dzięki czujności Czytelnika, który zgłosił problem w odzewie na naszą akcję badania jakości obsługi klienta.

Postanowiliśmy przyjrzeć się bliżej szeroko rozumianej jakości obsługi klienta w ełckich placówkach usługowo-handlowych. Szeroko, gdyż wchodzą w to również sposoby wykorzystywane przez handlowców do sprzedaży swoich towarów i usług, które nie zawsze są uczciwe. Jak sprzedać napój energetyczny? Jest promocja związana z niższą ceną albo akcją, w której są nagrody do wygrania. Żadnego ukrytego dna w tym nie ma. Problem jednak pojawia się wtedy, gdy akcja promocyjna dawno się skończyła, a opakowania sugerują, że ona wciąż trwa. Szczegóły?
— Chodzi o akcję promocyjną tzw. energetyków marki Red Bull — zgłosił nam Czytelnik.

— Chodzi w niej o promocję w stylu Ninja, tak opakowane zestawy Red Bull są sprzedawane w sieci Biedronka na terenie Ełku (zdjęcie zrobiłem w Biedronce przy ulicy Kilińskiego w Ełku w niedzielę 14 kwietnia). W czym problem? Ta promocja i akcja wymyślania haseł skończyła się w marcu, a klient ma wrażenie, że ona cały czas obowiązuje. Kupiłem ten zestaw i się rozczarowałem, bo nie mogłem zawalczyć o nagrody, w promocji wymyślając hasło, gdyż jest już po zabawie. Oczywiście, małym druczkiem na energetykach jest informacja o tym, że akcja trwa do końca marca, ale sposób ekspozycji na terenie sklepu na to nie wskazuje, wręcz przeciwnie. Uważam, że jest to nieuczciwe, bo ten element gry skłonił mnie do zakupu właśnie tego napoju — kupiłem od razu trzy puszki! Zróbcie coś z tym.

Zrobiliśmy i poinformowaliśmy o tym fakcie służby prasowe firmy Jeronimo Martins Polska, właściciela Biedronek.

— Sprawdziliśmy opisaną przez klienta sprawę i niezwłocznie usunęliśmy z sali sprzedaży oznaczenia akcji promocyjnej Red Bull Ninja, na dowód czego przesyłamy w załączniku aktualne zdjęcie — dostaliśmy odpowiedź z Biura Prasowego Jeronimo Martins Polska S.A. Jednocześnie uczuliliśmy naszych pracowników pod kątem starannego sprawdzania aktualności ogłoszeń marketingowych znajdujących się na sali sprzedaży.

Jeśli Ciebie drogi Czytelniku również dotknęła nieuczciwa praktyka handlowców, to zgłoś nam tę sprawę, a my się nią zajmiemy.

Komentarze

9 Komentarze

  • I KTO KUPULE TO ŚWIŃSTWO TYPU RED BULL ?
    Zapytajcie się młodych jak eksperymentują z tym świństwem!

  • To Red Bull powinien zająć się swoimi opakowaniami a nie personel, ale OK. Ile razy trafiliśmy na Chipsy, czy markowe płyny, Shower Żele z „przeterminowanymi” konkursami. Data ważności jest OK, więc polecam być mniej uczulonym na takie sytuacje. A drobny druczek się czyta szeroko otwartymi oczami.

  • Gazeto Miasto, Państwo Redaktorzy o ile byśmy byli ubożsi w wiedzę o tym mieście gdyby nie Wasza docieklwość. . . Gratulacje. Może mieszkańcy w końcu oprzytomnieja i wyprowadza taczkę.

  • Przeczytałem dziś w sieci i potwierdzam że arhelan i lewiatan to najbardziej smierdzace sklepy.

  • Tak dzisiaj w Arhelanie promocja na paprykarz , za 3 sztuki to wtedy po 1,09 , przy kasie okazuje się , że po 2,59 za sztukę i bez promocji. Pani kasjerka odpowiada- kasa nigdy się nie myli…

    • Bym chciała mieć takie zmartwienia….

      • Nie martw się, tu na ziemi żyjemy tylko czasowo, nie warto przejmować się ziemskimi sprawami. Warto pomyśleć o życiu wiecznym, szczególnie teraz w okresie zbliżających się świąt. Wszystkiego dobrego

    • Biedronka to badziewie dla 500 plusów. Pakuja do koszy nie patrząc co pakują. Niby nie takie ważne ale spójrzmy jaki bu…l panuje w Biedronce. To jest celowa robota. 500 plusy czują się swojsko i ładują pełne kosze. Myślą że wszystko w promocji.

      • Jasne , nawet prezes Polski nie kupuje w Biedronce bo to tandeta dla biedoty .

Comments are closed.