Z POWIATU

Tajemniczy łoś na ul. Wojska Polskiego

Drewniany łoś. Najpierw budził ciekawość, ukryty pod czarną folią, teraz „zdobi”, w celach promocyjnych, skrzyżowanie na ulicy W. Polskiego. Łoś ma być „maskotką” kampanii pt. NIE BĄDŹ ŁOSIEM!

Odważnie i niekonwencjonalnie – tak na Mazurach promują możliwość wykorzystania środków unijnych na rozwój firmy.
Subregion Ełcki to największe skupisko łosi w Polsce. Mają tu doskonałe warunki do życia i rozmnażania. Ich populacja rozrasta się jednak w niekontrolowany sposób. Od kilku miesięcy można spotkać je nie tylko w okolicznych lasach. Coraz częściej wchodzą na teren miasta – tak rozpoczyna się spot reklamowy kampanii społecznej realizowanej przez stowarzyszenie „Centrum Rozwoju Ekonomicznego Pasłęka”. Akcja „Nie bądź łosiem, weź pieniądze na rozwój firmy” ma zachęcać do korzystania ze środków unijnych na rozwój firmy poprzez podnoszenie kompetencji pracowników i właścicieli firm — czytamy w nadesłanych materiałach prasowych.

Drewniany łoś ma zniknąć wraz z końcem kampanii. Ta ma potrwać do końca maja tego roku.

foto: Dariusz Dracewicz

 

4 komentarze

4 Comments

  1. Awa

    29 kwietnia 2018 at 11:53

    Łoś jest przepiękny ale cyrk z jego przenosinami to wymyślił tylko ktoś z tych ważniejszych a potem się kretem wycofał,pojał co wymyślił

  2. Aneta

    23 kwietnia 2018 at 10:19

    Uwolnić łosia.

  3. Helka

    17 kwietnia 2018 at 11:35

    A potem gdzie ten łoś pojedzie?

  4. Anonim

    16 kwietnia 2018 at 15:13

    Niech zostanie !

zostaw odpowiedź

To Top