Strona główna » Lokalne » Wakat w starostwie. Urząd szuka sekretarza
Lokalne

Wakat w starostwie. Urząd szuka sekretarza

Do 30 grudnia do godz. 14 roku można składać oferty na stanowisko sekretarza powiatu ełckiego.

Czym powinna się charakteryzować osoba kandydata? Musi mieć polskie obywatelstwo, pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych, wyższe wykształcenie (prawo albo administracja), wymagany przez prawo staż pracy na podobnym stanowisku urzędowym i kierowniczym. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Ma mieć nieposzlakowaną opinię oraz wykazywać się znajomością, umiejętnością stosowania przepisów prawnych regulujących ustrój, oraz kompetencje samorządu powiatowego.

Osoby chętne do objęcia tego stanowiska powinny przedstawić: CV, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe. Niezbędne są również oświadczenia o niekaralności, posiadaniu obywatelstwa polskiego i nieposzlakowanej opinii i zgoda na przetwarzanie danych osobowych konieczna do procesu kwalifikacyjnego. Sekretarz powiatu nie może być członkiem żadnej partii politycznej.

Wymagane dokumenty należy składać bezpośrednio w Biurze Starosty Ełckiego w pokoju nr 127 budynku przy ulicy Piłsudskiego 4 w Ełku lub przesłać pocztą na adres starostwa z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko Sekretarza Powiatu Ełckiego”. Termin to godz. 14 do 30 grudnia tego roku decyduje tutaj data doręczenia dokumentów aplikacyjnych, a nie data ich nadania.

Pełna treść ogłoszenia jest dostępna tutaj: https://bip-v1-files.idcom-jst.pl/sites/47014/wiadomosci/500670/files/nabor_na_sekretarza_powiatu_elckiego_18122019r.pdf?fbclid=IwAR1Ib8RRkQO0oZ6-Sn65c3FPqlp3Ft6toddYwOREcJ-dX7ZcihWmt3nkA2A

 

14 komentarzy

Kliknij tutaj, aby opublikować komentarz

  • Czytając ogłoszenia konkursowe na bipie starostwa zaczynam mieć wątpliwości, czy rzeczywiście starostwo szuka nowych pracowników? Wymagania w przytoczonym wyżej konkursie, jak również w poprzednim na radcę, budzą moje rozterki. Obym się mylił, ale może to wyglądać na to, iż pracownicy idą na emeryturę, biorą odprawę a potem mogą być ponownie zatrudniani. Nie jest to czymś złym, jeżeli nie ma innych, którzy sobie z tymi obowiązkami by nie poradzili, ale czy jest to normalne/typowe postępowanie? Jeżeli by się to potwierdziło, uważam, że spokojnie Starosta mógłby podać się do dymisji. Czy moje przypuszczenia są trafne czy nie, przekonamy się już wkrótce.

    • do zniesmaczonego – bodajże prezes wodociągów miejskich jest na emeryturze , przytulając ponad 10 tys./msc ,plus wynagrodzenie prezesa 20 tysięcy ,co daje 30 tysięcy miesięcznie – tak podawały Media i prasa , choć mój umysł nie ogarnia takiej kwoty. Podsumowując , można żyć i godziwie zarabiać nawet i w Polsce kategorii C ??? Można ,tylko czeba było siem uczyć – wieńce do ksionżek nieudaczniki .

    • Moim zdaniem ktoś kto poszedł na emeryturę nie powinien pracować już w budżetówce….u prywaciarza jak najbardziej. Blokują miejsca młodym.wiem to z autopsji pracuje UM i wiem co pisze…to samo życzyłbym sobie w sejmie..dajcie młodym miejsce do tworzenia nowego…

  • Chętnie bym poszedł na stanowisko urzędnicze , ale raczej nie nadaje się- używam mózgu. Niemniej jednak etat lesera i miglanca jest kuszący.

  • W końcu sekretarz odchodzi na emeryturę, tak jak i radca prawny. W starostwie jest mnóstwo takich pracowników, dobrze, że ogłaszają nabory i jest szansa dla młodszych. Brawo starostwo!