Z POWIATU

Załatwisz sprawę nie wychodząc z domu

http://powiat.elk.pl

Wdrożenie systemu cyfrowego urzędu oraz modernizacja infrastruktury sieciowej budynku to tylko niektóre korzyści płynące z realizacji projektu wprowadzającego e-usługi w Starostwie Powiatowym w Ełku.

Zarząd Powiatu Ełckiego podpisał umowę z wykonawcą projektu pn. „Rozwój elektronicznych usług publicznych powiatu ełckiego”. Powiat Ełcki pozyskał na ten cel około 1,3 mln złotych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Całość inwestycji wyniesie 1,5 mln złotych.

Wdrożenie cyfrowego urzędu wraz z portalem płatności i konsultacji społecznych zautomatyzuje procesy i zadania realizowane przez Starostwo Powiatowe w Ełku. Platforma umożliwi uruchomienie różnych usług elektronicznych m.in. wypełnienie formularzy, podpisanie ich profilem zaufanym, wysłanie do urzędu oraz otrzymanie informacji zwrotnej o przebiegu sprawy. Dzięki temu interesanci załatwią sprawę bez konieczności osobistego stawiennictwa się w urzędzie.

Ponadto w ramach projektu zakupione zostaną urządzenia bezpieczeństwa sieci wraz z konfiguracją, wyposażenie serwerowi, wyposażenie komputerowe oraz system podtrzymania napięcia.

Kompleksowe wdrożenie projektu pozwoli dostosować standard świadczonych usług do założeń społeczeństwa informacyjnego. Realizacja projektu wpłynie na efektywność pracy urzędu, zapewni także lepszą i szybszą obsługę interesantów. Usługi będą dostępne dla wszystkich zainteresowanych obywateli i przedsiębiorców pod koniec roku.

skomentuj

zostaw odpowiedź

Ta strona ogranicza spam. Komentarze, które zawierają nazwiska osób prywatnych (RODO), czy też odwołujące się do życia prywatnego (i obraźliwe) jakichkolwiek osób, będą usuwane.

To Top