foto: Picabay.com.pl

Z oferty Multimedia Polska znikną kanały Polsatu. Można rozwiązać umowę

reklama

Na początku tygodnia Multimedia Polska poinformowała swoich klientów o zmianie programowej oferty. Z komunikatu wynika, że operator przestanie nadawać kanały z grupy Polsat. 

—  Z dniem 1 stycznia 2021 roku nastąpią zmiany w ofercie programowej, polegające na wycofaniu części programów z oferty objętej gwarancją Operatora. W przypadku oferty cyfrowej zmiana dotyczy następujących kanałów: POLSAT 2, POLSAT NEWS HD, POLSAT CAFE HD, POLSAT PLAY HD, DISCO POLO MUSIC, POLSAT SPORT, POLSAT SPORT EXTRA i POLSAT FILM HD — czytamy w komunikacie. 

— Będziemy też prawdopodobnie zmuszeni wkrótce do całkowitego zaprzestania dostarczania Państwu tych programów. Poinformujemy Państwa do 20 grudnia 2020 roku, o tym kiedy programy zostaną wyłączone, które z programów wyłączymy i jakie programy wzbogacą naszą ofertę w miejsce usuwanych programów. Informacje będą na naszej stronie www, kanale planszowym a tych z Państwa, którzy nam przekazali swój adres e-mail, poinformujemy w dedykowanej wiadomości e-mail —  czytamy dalej. 

Jednocześnie pragniemy poinformować, iż programy POLSAT i TV4 są co do zasady stałym elementem naszej oferty telewizyjnej. Wszystko na to wskazuje, że kanały TV6, SUPER POLSAT, FOKUS TV, POLO TV, ESKA TV oraz NOWA TV również pozostaną dostępne na stałe w naszej ofercie – o szczegółach poinformujemy Państwa, zgodnie z powyższą zapowiedzią, najpóźniej do 20 grudnia 2020 roku w kolejnych komunikatach.

 Powodem zaprzestania transmisji tych kanałów wg  dostawcy mają być zmiany uwarunkowanego technologią świadczenia usługi (telewizja cyfrowa lub telewizja analogowa) i miejscem jej dostarczania (Państwa miejsce zamieszkania).

 Można rozwiązać dotychczasową umowę

Jeśli nie akceptują Państwo wspomnianych zmian, przysługuje Państwu prawo do złożenia wypowiedzenia według zasad wskazanych poniżej —   informuje  Multimedia. 

Oświadczenie o rozwiązaniu Umowy abonenckiej powinno być dostarczone do Multimedia Polska nie później niż miesiąc od otrzymania informacji o zmianach. W przypadku rozwiązania umowy z uwagi na brak akceptacji powyższych zmian warunków umowy, Dostawcy Usług nie przysługuje zwrot ulgi przyznanej Abonentowi.

Wypowiedzenie powinno zostać złożone na piśmie lub w formie dokumentowej na Infolinii Multimedia (rejestrowana rozmowa telefoniczna). Pismo składane przez Abonenta powinno zostać przesłane na adres siedziby Dostawcy Usług (ul. T. Wendy 7/9, 81-341 Gdynia) lub złożone w Biurze Obsługi Klienta Operatora.